top of page

Tonone

Met onze liefde voor lampen zijn we altijd opzoek naar nieuwe favorieten. Ik zag de lampen van Tonone al vaak voorbij komen in mijn instagramfeed maar toen ik ze live tegenkwam op een designbeurs was ik helemaal om. Ze zijn stoer maar toch heel chique, ze doen me denken aan een lamp die vroeger bij mijn ouders in huis stond maar dan in een modern jasje.

'Relax. It's just a lamp.''

De Bolt (een prachtig industrieel ontwerp van Anton de Groof) staat al een tijdje te pronken in ons huis. Hij is verkijgbaar in 18 verschillende modellen en 8 verschillende kleuren. Tussen al onze kleurrijke meubels is de mat zwarte Bolt een rustige factor. Hij past door de neutrale basis naast elke gekke gekleurde stoel die ik verzamel, en hij past perfect bij ons omdat wij weinig mogelijkheid hebben voor hanglampen (een groot nadeel van een te hoog plafond).

Voor nu staat de Bolt in onze koffiehoek, maar wie weet staat hij volgende week weer boven bij de tv of naast mijn bed.

Heel erg bedankt Tonone voor deze prachtige lamp!

bottom of page